twoja-f

twoja-f

poniedziałek, 29 grudnia 2014

#InternetoweDrogowskazy

Skoro jesteśmy już przy social mediach i ich obsłudze.Czy używacie tak zwanych internetowych drogowskazów, czyli innymi słowy hastagów? Znacie je pewnie jako - #, po których wpisywana jest dana fraza. Ten sposób oznaczania danej treści, a właściwie treści mającej coś ze sobą wspólnego często wykorzystywany jest w kampaniach reklamowych, lecz także w akcjach społecznych.
Początkowo były one używane przede wszystkim na twitterze, jednak z biegiem czasu pojawiły się także na facebooku (chociaż trzeba przyznać, że znakowanie działa tam dużo mniej sprawnie), a teraz pojawia się także w telewizji, która w ten sposób nawołuje do pewnej interakcji.
I może powiecie, że to nie ma nic wspólnego z prowadzeniem działalności gospodarczej. Tutaj jednak warto postawić pauzę. Nic bowiem nie działa tak na jakoś treści, a co za tym idzie poprawne trafienie do naszej grupy docelowej jak dobre oznaczenie tego, o czym chcemy pisać. 

Hashtag to fraza lub słowo poprzedzone symbolem "#". Dzięki niemu łatwo zlokalizować w internecie dyskusję na danym temat. Wystarczy "klik" i znak ten przenosi nas do wszystkich wpisów, w których użyto danego hasła. 

W erze cyfryzacji, ciężko bowiem jest obejść się bez hashtagów. Oczywiście, ciągle najważniejsza jest treść, którą chcemy przekazać i jej jakość. Jednak, aby nasz odbiorca mógł do niej trafić, warto pomyśleć nad dobrym hashtagiem. Jest to także ważne przy większej akcji promocyjnej. Przykładowo, gdy chcecie wywołać dyskusję związaną z Waszym produktem. Gdy środowiskiem takiej polemiki ma być internet nie zapomnijcie o magicznym znaczku #.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz