twoja-f

twoja-f

niedziela, 1 grudnia 2013

Kalendarz firmowy jako sposób skutecznej reklamy.

Zaczynamy ostatni miesiąc 2013 roku, grudzień. To czas nie tylko podsumowań, ale i planów na przyszły rok kalendarzowy ale i obrotowy. Koniec roku nie sprzyja inwestowaniu w reklamę. Przeważnie budżety reklamowe są już wykorzystane, więc nie ma możliwości inwestowania w kolejne środki marketingowe.

Z drugiej strony zaś, mali przedsiębiorcy borykają się z ograniczoną liczbą dni pracy, spowodowanymi chociażby świętami. Swoją drogą jak myślicie, czy co raz większa liczba dni wolnych do dobry pomysł dla samodzielnych przedsiębiorców? Mam wątpliwości.

Ludzie prowadzący małe firmy chcą zarobić na spokojne święta, dlatego też nie myślą o inwestowaniu w reklamę czy utrzymywanie relacji z klientami. Każda złotówka jest liczona i nie ma się co dziwić.

Jednak jest pewna inwestycja, która może się zwracać przez cały rok. teraz jest jedyny i niepowtarzalny okres do skorzystania z niej - właściwie to już ostatni dzwonek! Kalendarze firmowe, bo o nich mowa - stanowią świetny pomysł na reklamę firmy, która będzie pracowała na nas przez cały rok.

W końcu gdy nasz klient otrzyma kalendarz i postawi go na biurku, schowa do portfela, bądź zawiesi na ścianie przez cały rok będzie pamiętał o naszej firmie, której logo będzie znajdowało się na kalendarzu. To buduje nie tylko możliwość identyfikacji wizualnej i budowania tożsamości marki, lecz przede wszystkim pozwala na zachowanie danych kontaktowych naszej firmy oraz ułatwia korzystanie z naszych usług. Warto również pamiętać, że goście naszego klienta również będą mieli okazję zobaczyć czym się zajmujemy i jak się z nami kontaktować, a skoro gospodarz ma nasz kalendarz, to znaczy, że warto jest nas polecić.

Innym aspektem kalendarzy firmowych są kalendarze wykonywane przez fundację, stowarzyszenia i tzw. trzeci sektor. Takie kalendarze możemy nie tylko podarować naszym stałym darczyńcom, ale przede wszystkim możemy je sprzedawać jako cegiełki, które będziemy mogli rozprowadzać za drobne wsparcie naszego celu.

Kalendarze to nie tylko okazja do promocji, lecz przede wszystkim możliwość utrzymania stałego kontaktu z klientem. To wcale nie taki drogi środek reklamowy, który pozwala na utrzymanie relacji biznesowej przez cały rok. Ponad to, to możliwość podarowania świetnego prezentu dla naszych kontrahentów, którzy z pewnością docenią ten gest.


Może i Wy zdecydujecie się na swój pierwszy firmowy kalendarz? To ostatni moment.




Firma Business Gate wykonuje tanie kalendarze firmowe.
Zapraszamy na www.business-gate.pl
oraz do kontaktu w celu przesłania oferty kontakt@business-gate.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz